به فروشگاه دیزل خودرو خوش آمدید

دانلود اپلیکیشن ورود ثبت نام
شماره ۱۰ رقمی کد zf حک شده روی قطعات

پشتیبان مشتری گفتینو

به فروشگاه دیزل خودرو خوش آمدید!

بهترین قطعات اصلی گیربکس و دیفرانسیل کامیون در دنیا

بهترین قطعات اصلی گیربکس و دیفرانسیل کامیون در دنیا 

گیربکس اولین جزء مکانیکی زنجیره سینماتیک است که وظیفه اصلاح گشتاور حرکتی موتور را بر عهده دارد.سرویس یا تعمیر گیربکس یک عملیات پیچیده است که می تواند ساعت ها یا روزها کار کند، قبل از بازگرداندن وسیله نقلیه به جاده.بنابراین استفاده از قطعات یدکی با کیفیت و قابلیت اطمینان مطلق و اثبات شده یک عامل مهم است که نباید دست کم گرفته شود

برند CEI همواره در تجارت قطعات یدکی مترادف با کیفیت و قابل اطمینان شناخته شده است . بیش از 50 سال است که  قطعات یدکی کامیون، اتوبوس و وسایل نقلیه تجاری را تولید می کند . محصولات آنها کاملا قابل تعویض با قطعات اصلی هستند که با استفاده از پیشرفته ترین تکنولوژی ها و سیستم های تولید طراحی و تولید شده اند. طیف محصولات CEI شامل انتخاب جامعی از قطعات یدکی برای تعمیر گیربکس و دیفرانسیل و طیف گسترده ای است.انتخاب قطعات برای شاسی و همچنین برای سیستم های فرمان، سیستم های ترمز، سیستم تعلیق و موتورها.

هر روز هزاران فروشنده قطعات یدکی و تعمیرگاه ها CEI را برای تعمیر و سرویس خودرو انتخاب می کنند.
قطعات یدکی شرکت چی برای گیربکس های مکانیکی کلاسیک کاملاً قابل تعویض با قطعات اصلی طراحی شده اند.برای تعمیر یا سرویس بهتر گیربکس خودروهای سبک استفاده از قطعات یدکی با برند CEI با کیفیت بالا را پیشنهاد می کنیم. چه با گیربکس های وسایل نقلیه تجاری با تناژ حداکثر 3.5 تن یا کمی بیشتر، چه برای حمل و نقل کالا یا مسافر در نظر گرفته شده است.

گروه دنده مخروطی دیفرانسیل نقش اساسی در زنجیره سینماتیک ایفا می کند. گروه دنده اریب، علاوه برتبدیل حرکت از عرضی به طولی، به طور قابل توجهی بر نسبت انتقال نهایی به چرخ ها تأثیر می گذارد.دیفرانسیل سرعت را به طور بهینه بر روی چرخ ها یا در مورد وسایل نقلیه کششی چند محوره، به محورهای محرک مختلف توزیع می کند.

مجموعه قطعات یدکی شرکت چی ایتالیا ، شامل تمام اجزای لازم برای سرویس کامل گروه دیفرانسیل، خواه محورهای تک یا پشت سر هم، با کاهش یک یا دو نصب شده باشد.قطعات یدکی با کیفیت بالا با برند CEI تعمیر یا سرویس دیفرانسیل بهتر را برای کامیون ها و اتوبوس ها تضمین می کند.چه با دیفرانسیل های نصب شده بر روی کامیون های تحویل، حمل و نقل طولانی مدت، ساخت و ساز و کشتی سازی، استفاده در معادن یا حمل و نقل.به خصوص کالاهای سنگین، یا بهتر است بگوییم اتوبوس برای حمل و نقل معمولی یا گردشگری، همیشه می توانید در CEI بهترین پاسخ را برای نیازهای خود بیابید.

0 نظر

ارسال نظر